Finns nog ingen passande rubrik...

... inte heller någon bild.

Så det blir väl ett textinlägg då. Idag, tredje dagen jag cyklade till bussen, stals cykeln. Någon gång mellan 8.00 och 12.00 från busshållplatsen Trollbäckens IP. Så om ni ser en svart cykel, Scott sportster P45, någonstans där den troligen inte ska vara... kan det vara min.

Skolan har väl gått bra, men det känns grymt konstigt att det här ska vara min klass. Men det blir nog bra. Lärarna verkar vara bra, då har vi inte träffat språklärarna och läraren för Samhällskunskap, men resten är i alla fall mycket bra. :)

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jag ska gå sam-beteendevetanskap.

Vart och vad ska du gå? :)

2009-08-19 @ 19:56:36
URL: http://aamandalund.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: okej, vad kul! :)

2009-08-20 @ 14:35:50
URL: http://aamandalund.blogg.se/
Postat av: emeli

haha, jag minns inte alls x) men det känns bra iaf!



tråkigt med cykeln :/ ska du sätta upp lappar elr något?

2009-08-21 @ 23:10:38

Kommentera gärna inlägget :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0