Ibland...



... kan jag störa mig lite på min envishet.

Halv tio tänkte jag gå ut och springa en kortare sträcka, och jo... det gick ju sådär. -.-'

Kom till Fornuddsparken där jag hade tänkt att vända, men icke. Kom på att jag aldrig har tagit mig runt fornudden. Så jag bestämde mig helt enkelt för att springa längs vattnet så gott det gick, och det gjorde jag förbi bla Forngravarna, JockeK:s gamla hus och hästhagsbadet. Sen blev det hem via alléplan istället för foruddsparken igen. Men jag konstaterade en del:

1. Fornudden är så väldigt mycket större än vad jag trodde. Bara att ta sig från foruddsparken till trolldäck tog nästan så lång tid jag hade tänkt att vara ute totalt. XD

2. Fornudden är väldigt kuperat. *Puh* ^^

3. Jag måste springa samma slinga en gång till. Vitsen med att springa den väg jag gjorde var ju att jag skulle se hur det såg ut där. Men eftersom att det spöregnade hela tiden så var jag tvungen att kolla rakt ned i vägen eller kisa väldigt mycket, vilket ju gjorde att jag inte såg särskilt mycket av själva fornudden.

Det var min kväll. :P

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0