Gotland!

Hemma från Gotland... Det var några riktigt härliga, men för få och korta dagar. Ont i axlarna fick jag av att släpa med mig all utrustning precis var vi än tog oss, men det var det värt. Det blev en hel del bra bilder! De bästa bilderna är faktiskt porträtt, men jag vet inte om jag ska lägga upp de här... så än så länge får ni nöja er med de här ^^


Här bodde vi, bara några meter ifrån stranden och havet :D

                                                             
Stranden                                                                         Självklart cyklade vi en del


Här satt vi på en pir och hade det mysigt :P


Senare fick vi även en solnedgång :)


Klättring på Tors Gård

 
Bad :D                                 och solkräm :P




 
Middag på en trevlig restaurang i Visby
 
             
Efter middan tog vi en liten promenad och satte oss på kajen ^^


Sen drog de flesta hem, men några stannade kvar och hade lite kul i Almedalen :P


Ett grymt porträtt av klätterapan herself ;D


Haha, medhjälpare :D "Benjamin! Jag ser ljuset!" XD

      
Solnedgång och grillning med alla superhärliga människor :D


Dagen efter blev det Fårö, och vi såg bland annat de ovanligt små raukarna ^^

                              
En fågel med nya 50-150 :D              Bad :D                          Vad säger man?! ;D


Solnedgång och det innebär väldigt bra ljus för fina bilder =)


Solnedgång :P

Avlsutar med Dags mördargrillpinne XD


Idag hade vi Camp Valley... i ösregn -.-', så kul var det XD

Kommentarer
Postat av: Mallan

gud vilka fina bilder!!! tar med mig ett eller flera minneskort imorgon! och nej det behöver du inte (A) nu i efterhand såg den ganska okey ut. men jag skulle ha kollat i bilden eller vad man säger :p och vill du att jag ska länka till din blogg med?

2009-06-03 @ 20:49:03
URL: http://mandels.blogg.se/
Postat av: emeli

häftiga bilder! Såg ut som att ni hade det väldigt mysigt :) Gillade speciellt bilden på johanna, närbilden.

2009-06-04 @ 07:32:46
URL: http://lillasystermli.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0