Fantasilöst... men jäkligt kul! ;D

Haha, vafan!? :O

Det första man ser när man kommer hem är att några har inte bara haft en till synes skitrolig fotosession utan mig. Nej, de har även härmat min egna gitarristerpose! XD

Vi tänkte rätt länge på den här bilden innan jag tog den och jag fick kämpa för att få de att stå som jag ville.

Till vänster har vi då delar av Faceplant och bilden som jag tog med hjälp av blixthållaren Martin, och till höger GracePlant, fotograf okänd (men jag antar att det är Jossans kamera på stativ och självutlösare :P). ^^

 Bilden till höger är från baraandersson.blogg.se

Finn fem fel :P Det kan bli svårt, allt är ju lika. Men jag måste säga det! Mycket bra gjort tjejer! :)

Kommentarer
Postat av: Vendela

GracePlant ÄGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!/Joss & vendela ;)

2009-07-05 @ 20:26:22
URL: http://aristocats.blogg.se/
Postat av: Rebecca "

Jossan ska ju öreställa Oscar? Och Oscar kolalr ju mer upp än rakt fram som jossan gör.

Faceplant är killar och GracePlant är tjejer?

facePlant har sjöbakgrund medan GracePlant har skogsbakgrund?

Dom håller gitarrerna olika?

Och Jossan och Vendela är klart bättre ;) Bara att Oscar och Emil har sångrösten (A)



Var de 5fel/rätt?? (A) Haha :P

2009-07-09 @ 11:44:24
Postat av: Rebecca

Föreställa inte "öreställa" :P

2009-07-09 @ 11:44:57
Postat av: josefin

aså man kan nog aldrig sluta älska oss ;) hahah

2009-07-30 @ 20:33:13
URL: http://baraandersson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0