Blää ^^

Haha, nu är jag ganska less på det här XD Igår fick jag (och martin för den delen) nobben av alla vi frågade, och det var ganska många. :/ Så även denna gång åkte vi till barnsjön i hopp om att hitta någon där, men icke.

Glömde "Dagens kloka..." igår så idag kommer två:

"Test: Viktiga personer

Vill du bli en viktig person? Gör först det här testet!

Första delen:

1. Nämn de fem rikaste personerna i världen.
2. Nämn de tre senaste mottagarna av Augustpriset.
3. Nämn de fem senaste vinnarna av MIss Universum-tävlingen.
4. Nämn tio personer som fått Nobel-priset.
5. Nämn sex Oscars-vinnare i kategorin Bästa manliga skådespelare och Bästa kvinnliga skådespelare.
6. Nämn tio fotbollsspelare som fått utmärkelsen Världens bästa fotblollsspelare.

Dessa människor är de främsta inom sitt område. Hur många kunde du namnet på?
Nu är det dags för den andra delen i testet.

Andra delen:

1. Nämn fem lärare som betydde mycket för dig under din skolgång.
2. Nämn tre vänner som hjälpt dig genom en svår tid.
3. Nämn fem personer som lärt dig något viktigt.
4. Nämn tio personer som du trivs ihop med.
5. Nämn sex personer som någon gång fått dig att känna dig uppskattad och speciell.
6: Nämn tio personer vars liv har inspirerat dig."

Nr. 2: "Vart du än går, gå helhjärtat."

I bästa fall kanske man kan lura ut Emil ikväll, men man får väl se hur mycket man orkar efter en måndag på Bygma. :P Läskigt mycket folk XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag följer gärna med ut någon annan dag, men jag hade precis kommit hem förut! säg till annars igen

2009-07-14 @ 20:46:02
Postat av: Anonym

Haha, okej. Vet inte riktigt vem du är, även om jag kan gissa! :P

2009-07-14 @ 23:06:09

Kommentera gärna inlägget :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0