No more lies!

Nej, nu får det vara nog! Jag lägger ned med det här nu! Jag har inte haft tid, ork eller bilder att lägga upp på snart ett år och jag börjar bli rätt så less på det här. Jag kommer dock logga in ibland, och garanterat logga in om jag kommenterat på någon annan blogg. Så svar kan man fortfarande skriva här.

Därför, mina maximalt fem tittare, kommer en sista bild till er! En bild som gör mig glad, men som också får mig och fundera över skillnaden mellan galenskap och fascination...



Det var kul så länge det varade! :)
Adjö!

Kommentarer
Postat av: vendela

jo det va ganska bra jobbat av dom tycker jag :) haha tack! jo tyvärr, nationella i matte, fysik och spanska :/ ni också antar jag? :O



annars är det bra, förutom att jag är sjuk. hur är det själv? :)

2011-05-17 @ 17:49:18
Postat av: vendela

okej, men det är ju ganska mkt det med :/ hur gick det för dig idag då? svårt? jag tyckte provet va skumt! haha :)



tack, det är redan lite bättre faktiskt så det verkar bara ha varit nåt tillfälligt :P

2011-05-19 @ 22:41:06
Postat av: ROXANNE by Beatrice Almhagen

Åh, men nej! Sluta inte nu! :O lägg upp fler bilder!:) anledning till att jag inte publicerat kommentaren är att jag inte haft tid att svara på den än, haha. så det gör jag nu. tack, och varsågod!:D

2011-05-25 @ 20:47:58
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: ROXANNE by Beatrice Almhagen

Jaaa, starta ny blogg låter grymt bra, gör så! Jag vill gärna se mer foton från dig :D

Tack så mycket förresten!! :)

Kraam!

2011-06-02 @ 23:28:56
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0