Dålig aktivitet.

Ja... Här var det pinsamt tyst! Men förhoppningsvis kommer det komma upp ett inlägg med bilder snart, åtminstone innan midsommar.

Slänger in min annons från blocket för er få läsare, som jag iof uppskattar väldigt mycket att ni tar er tid och tittar in. :p

"Jag säljer nu min SB-400.

Jag köpte den till min D60 för snart två år sedan, och använde den till och från under första året. Under det senaste året har jag bara använt den två gånger då jag köpte en SB-800 för ungefär ett år sedan. Det är också anledningen till att jag säljer den, den tar helt enkelt bara plats i kameraväskan utan att användas.

Fungerar utan några som helst problem och kartong och instruktionsmanual kan följa med om du så önskar. Maila gärna vid frågor.

Skickas ogärna utan träffas helst. Vid snabb och trevlig affär finns det möjlighet till en viss prutmån.
MVH,
Benjamin"

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0