Hej hopp sommar!

Nu kan man hälsa sommaren välkommen på riktigt! :D

Kommer lite bilder från Djurö där jag har varit med Martin i helgen. Senare i veckan kommer det nog dyka upp lite bilder från Krakow och från Grekland där jag var för en vecka sen :)


En liten stor skog i Sandhamn :)


En katt som fick en väldig uppmärksamhet av oss fotonördar ^^


*Det går ett sus genom alla på stranden* ;D


Grillning :)


Och en liten solnedgång såklart!


Ganska ointressant bild, men gillar ljuset :D
Modell: Martins kamera, objektiv och blixt :) ^^


Prästkragar i en ovanlig och kanske inte allt för bra komposition... :P


Ahhh!!! Kolla bokehn, även kallad bakgrundsoskärpan! :D :O Det är lövträd bakom, inget grönt papper! :P

Hoppas förresten att alla har kommit in på de gymnasier de vill gå på i höst och tre år framåt! :D Var ska ni gå någonstans förresten? Kommer väl få lika många kommentarer som vanligt... men det är värt ett försök i alla fall. ^^

Over and out!

Kommentarer
Postat av: josefin

lust att fota någon dag med mig istället ;) de var ett tag sen vi sågs

2009-06-29 @ 23:44:58
URL: http://baraandersson.blogg.se/
Postat av: josefin

jag åker till gotland den 6/7

2009-06-30 @ 19:04:41
URL: http://baraandersson.blogg.se/
Postat av: alina

2009-06-30 @ 20:34:29
Postat av: alina

jossan vill ha en dejt med benji ;) jag kom in på räddning :D:D

2009-06-30 @ 20:35:14
Postat av: Vendela

haha tack tack :D åh, vilken söt liten kisse! haha, du kom in på ditt val va?^^ ;P

2009-06-30 @ 23:01:34
URL: http://aristocats.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0