Många bilder och lite text, men framför allt: Jullov! :D

Igår började dagen med feber och smått illamående, men tog mig tidigt till skolan för att skriva ett Idrottsprov och sedan ta en långlunch innan matten. Efter en Julshow med en grym komiker och annat bra, blev det raka vägen till söder och kolla på Avatar. En riktigt bra film med mycket bra sällskap, som dessutom levde sig in i filmen på ett sätt jag aldrig har varit med om! :D ;) Sedan vart det snöbollskrig på medborgarplatsen och kvällsfika på nåt kafé. :)

Idag har jag jobbat, men här kommer lite bilder. Först lite tråkiga bilder som gör mig förbannad...


Med den riktiga skylten som nu är stulen...


Ett monument vid Krakows fd. getto.

















...

...

Och här är då en enorm kontrast, men en bildserie jag har utlovat. Och jag håller det jag lovar! ;D
Jag presenterar stolt "Ett-bevis-på-att-det-kan-vara-svårt-att-få-bra-porträtt-med,-i-vanliga-fall,-snygga-modeller.". Enjoy! :)































JULLOV! :D

Kommentarer
Postat av: Vendela

snyyggt! ;)

2009-12-20 @ 23:04:10
URL: http://aristocats.blogg.se/
Postat av: emeli

jullov är aawezuum!!



usch, ja tänker ofta på auschwitz, speciellt nu på vintern. alltså SÅ sjukt att hela stället verkligen känns dött. så ofattbart att det finns människor med sån brist på respekt och stjäl från ett historiskt monument. helt sjukt

2009-12-22 @ 20:18:38
URL: http://lillasystermli.blogg.se/
Postat av: vendela

haha jo eller hur, julklappar ska ju liksom va en kul grej, inga måsten här inte ;D

2009-12-23 @ 18:50:53

Kommentera gärna inlägget :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0